Είπαμε στο Α΄ Μέρος της παρουσίασής μας, πως η Αφροδίτη είναι ο κύριος πλανήτης που σχετίζεται με την σεξουαλικότητα, όπως και μιλήσαμε για τα λάγνα ζώδια. Στο Β΄Μέρος επανερχόμαστε με περισσότερες πληροφορίες. Είδαμε πως η Αφροδίτη πρέπει να εμπλέκεται με τον ωροσκόπο προκειμένου η σεξουαλικότητα να βρεθεί ψηλά στην ατζέντα της ζωής. Οι κυριότερες συνθήκες που συμπληρώνουν το μωσαϊκό της σεξουαλικότητας –σε συνδυασμό πάντα με αυτά που περιγράψαμε στο Α΄Μέρος– είναι τα εξής:

Επίβλεψη του Άρη και Δία επί της Αφροδίτης. Το ζεύγος Άρη-Δία φημίζεται για την υπερβολική ενεργητικότητα (φούρια, ασυγκράτητη ορμή) και ανεξάντλητη δύναμη. Εάν βλέπουν (συνδέονται) μέσω βασικών, ήτοι πτολεμαϊκών, όψεων την Αφροδίτη (ανεξαρτήτως ανοχής), τότε μεταφέρουν την ‘κάψα’ τους στην Αφροδίτη, οπότε μπορεί κανείς εύκολα να καταλάβει το προκύπτον μείγμα. Π.χ. Αφροδίτη στις 1ο Ταύρου, Άρης στις 24ο Ιχθύων και Δίας στις 15ο Σκορπιού. Η σύνδεση μεταξύ Αφροδίτης και Άρη είναι μέσω ζωδίων εξαγώνου (Ιχθύες – Ταύρος), μεταξύ Αφροδίτης και Δία μέσω ζωδίων αντίθεσης (Ταύρος – Σκορπιός) και μεταξύ Άρη και Δία μέσω ζωδίων τριγώνου (Ιχθύες – Σκορπιός). Όπως βλέπουμε, οι όψεις δεν υπόκεινται σε περιορισμούς ανοχών, αλλά αν οι όψεις είναι ‘στενές’ ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη δράση τους.

Εκτός του Κυβερνήτη του ωροσκόπου και της Αφροδίτης, πρόσθετοι παράγοντες που έχουν άμεση σχέση-σύνδεση με την προσωπικότητα του ανθρώπου είναι οι δύο θεμελιώδεις Κλήροι, της Σελήνης, ήτοι της Τύχης και του Ηλίου, ήτοι του Δαίμονος. Αυτό σημαίνει πως όταν οι Κλήροι καταλαμβάνουν λαγνα ζώδια ή ζώδια και Όρια της Αφροδίτης, η θεά του Έρωτα ανεβαίνει αυτομάτως ψηλότερα στην ατζέντα της ζωής.

Η ελληνιστική αστρολογία χρησιμοποιούσε και τον Κλήρο του Έρωτος, η φόρμουλα του οποίου είναι η εξής: Σε ημερινές γεννήσεις υπολογίζουμε το μήκος (τόξο) από τον Κλήρο του Δαίμονος προς την Αφροδίτη. Το προκύπτον άθροισμα μοιρών, προστίθεται στην συνέχεια στην μοίρα του ωροσκόπου. Εκεί που θα ολοκληρωθεί το άθροισμα, βρίσκεται ο Κλήρος του Έρωτος. Στις νυκτερινές γεννήσεις πάμε αντίστροφα: υπολογίζουμε το μήκος (τόξο) από την Αφροδίτη προς τον Κλήρου του Δαίμονος και το προκύπτον άθροισμα προστίθεται στον ωροσκόπο. Ο Κλήρος του Έρωτος σε ζώδια ή  Όρια Αφροδίτης ή με την παρουσία της Αφροδίτης στο ζώδιό του ή στον ωροσκόπο κ.ο.κ. ενισχύει σημαντικά τα αιτήματα ή καλύτερα …διαθέσεις της Αφροδίτης.

Η παρουσία της Αφροδίτης σε ‘σκοτεινούς Τόπους’ (Οίκους) αυξάνει μεν τις πιο λάγνες διαθέσεις της, γίνεται όμως παράλληλα πιο ‘decadence’ (παρακμιακή) δε. Σκοτεινοί Τόποι είναι το Έκτο, Δεύτερο, Όγδοο και Δωδέκατο ζώδιο από τον ωροσκόπο. Π.χ. ωροσκόπος στον Λέοντα και Αφροδίτη στην Παρθένο, στον Αιγόκερω, στους Ιχθύες ή τον Καρκίνο κ.ο.κ.

Άλλη μια πληροφορία που μάς δίνει η ανεξάντλητη ελληνιστική γραμματεία είναι η έμφαση στον απλανή αστέρα Alphecca, ο οποίος είχε συνδεθεί με την αχαλίνωτη σεξουαλικότητα, αλλά και την γονιμότητα. Ο εν λόγω απλανής βρίσκεται φέτος (2017) στις 12ο30΄ Σκορπιού και μετακινείται, όπως άλλωστε όλοι οι απλανείς, κατά 1ο ανά 72 χρόνια, όποτε μεταξύ 1960 και 2030 βρίσκεται μεταξύ 12ο και 13ο Σκορπιού. Η παρουσία του ωροσκόπου, της Αφροδίτης, του Κυβερνήτη του ωροσκόπου, του Κλήρου της Τύχης ή Δαίμονος στην μοίρα του Alphecca (με ανοχή +/– 1ο) φέρνει μαζί τις …έντονες διαθέσεις και ορέξεις του!

Τέλος, ιδιαίτερη σημασία έχει ή η τελευταία προηγούμενη όψη της Σελήνης, αμέσως πριν την γέννηση του ανθρώπου ή η πρώτη προπορευόμενη όψη της να είναι με την Αφροδίτη. Αυτό οφείλεται στον ρόλο της Σελήνης να ‘γειώνει’ τις πλανητικές ενέργειες. Στην περίπτωση που εξετάζουμε την σεξουαλική δυναμική, εξυπακούεται πως μάς ενδιαφέρει η πρώτη αποκλίνουσα (προγενεθλιακή) ή η πρώτη συγκλίνουσα (μεταγενεθλιακή) όψη της Σελήνης να είναι με την Αφροδίτη.

Εδώ ολοκληρώνουμε τους βασικούς κανόνες. Πάμε τώρα να δούμε μερικά πρακτικά παραδείγματα διαφόρων celebrities, οι οποίοι δημοσίως έχουν δηλώσει ότι ‘μάχονται’ με τον σεξουαλικό τους εθισμό.

1Angelina Jolie

Η πολύ γνωστή ηθοποιός έχει τον ωροσκόπο της στις 28ο53΄ Καρκίνου. Η Αφροδίτη βρίσκεται σε στενή σύνοδο μαζί του, στις 28ο09΄Καρκίνου. Επίσης, η Κυρία του ωροσκόπου, η Σελήνη, στις 13ο 05΄Κριού, σε λάγνο ζώδιο. Κυβερνήτης έξαρσης του ωροσκόπου είναι ο Δίας, ο οποίος επίσης πηγαίνει στις 17ο 25΄ Κριού. Τελικοί Κύριοι του ωροσκοπίου της είναι ο Ερμής και ο Άρης (βρίσκονται στις κατοικίες τους) και εξ αυτών, ο Άρης στις 10ο42΄ Κριού, εμφανίζει την μέγιστη αυθεντικότητα, αφού εκτός της κατοικίας του, καταλαμβάνει και τα Όρια της Αφροδίτης (6ο – 11ο59΄ Κριού). Παρότι λοιπόν ο Ερμής διατηρείται αυθεντικός στην φυσική του κατοικία, στους Διδύμους, το γενονός ότι καταλαμβάνει τα Όρια του Άρη, εν μέρει τον κάνει να λογοδοτεί στον θεό του Πολέμου, ο οποίος με την σειρά του λογοδοτεί στην …Αφροδίτη, μέσα από ένα λάγνο ζώδιο. Αλλά, όπως από τη μια ο Κρόνος ‘επιτηρεί’ την Αφροδίτη, τα Όρια του οποίου επίσης καταλαμβάνει, ο Άρης από την άλλη, παραδοσιακός εχθρός των ημερογεννημένων –που σημαίνει ότι γίνεται πιο επιθετικός και τραυματικός– ο σεξουαλικός της εθισμός τής έχει δημιουργήσει πάρα πολλά προβλήματα και αποτέλεσε έναν από τους μεγαλύτερους πονοκεφάλους στη ζωή της.  Δεν μάς έχει πει όμως αν ακόμη …παραμένει!

2Michael Douglas


Ο πολύ γνωστός ηθοποιός, γνωστός μεταξύ άλλων από την πολύ δυνατή ταινία ‘Ολέθρια σχέση’ με την Glenn Close, είχε προκαλέσει αίσθηση στους κριτικούς του κινηματογράφου και συνεχίζει να προκαλεί αίσθηση στους κύκλους της ελληνιστικής αστρολογίας: Με ωροσκόπο στις 15ο14΄ Σκορπιού, ο Κυβερνήτης του Άρης, πηγαίνει στο Ζυγό, στο ζώδιο της Αφροδίτης, ενώ η ίδια εμφανίζεται πλήρως αυθεντική: στο Ζυγό, στις 26ο44΄ και στα Όριά της (21ο – 27ο59΄). Πρόκειται δηλαδή για μια ‘πρότυπη’ Αφροδίτη, συνεπώς δε λογοδοτεί σε κανέναν. Επίσης, ο Άρης ‘επιτηρεί’ την Αφροδίτη μέσα στο ζώδό της. Αναρωτιέται κανείς, ποιός επιτηρεί ποιόν: ο Άρης την Αφροδίτη (πλανήτης σε κατώτερη ζωδιακή μοίρα επιτηρεί πλανήτη σε ανώτερη ζωδιακή μοίρα) ή η Αφροδίτη τον Άρη, όντας αυθεντική, ενώ ο επιτηρών (Άρης) λογοδοτεί στην Αφροδίτη, αφόσον βρίσκεται στα δικά της Όρια;!

Οι παραπάνω αστρολογικές συνθήκες υπερεπαρκούν ώστε να χαρακτηριστεί ο Michael ως σεξουαλικά εθισμένος, αλλά μια σύντομη γύρα στο υπόλοιπο ωροσκόπιό του, όχι μόνο συνηγορεί αλλά και επικυρώνει το παραπάνω συμπέρασμα: ο Κυβερνήτης του ωροσκόπου, ο Άρης δηλαδή, εξουσιάζεται από την θεά του Έρωτα (βρίσκεται στο ζώδιό της, στο Ζυγό, στις 18ο00΄), αλλά ο ίδιος βρίσκεται στα Όρια Διός (14ο – 20ο59΄ Ζυγού), ο οποίος Δίας με τη σειρά του πηγαίνει στις 13ο09΄ Παρθένου, δηλαδή σε Όρια …Αφροδίτης (7ο – 16ο59΄ Παρθένου)! Κυβερνήτης του Δία, δίπλα του, ο Ερμής, στις 14ο 58΄ Παρθένου, όπου μαζί με την Αφροδίτη  είναι οι τελικοί Κυβενήτες του ωροσκοπίου και το κερασάκι στην τούρτα: ο Ερμής βρίσκεται επίσης σε Όρια Αφροδίτης! Πρόκειται χωρίς υπερβολή για τουλάχιστον ‘σκανδαλώδεις’ αστρολογικές ενδείξεις και καθώς βλέπουμε, όλες από την …γελογιάστρα θεά του Έρωτα. Τέλος, αυξημένη είναι η πιθανότητα, ο ωροσκόπος, με μια μικρή διόρθωση στην ώρα γεννήσεως, μόλις 10΄ πίσω (από 10:30΄ στις 10:20΄) να βρεθεί στον Alphecca (12ο – 13ο Σκορπιού).

3Britney Spears

Η pop τραγουδίστρια συχνά τραβά τα φώτα της δημοσιότητας σχετικά με την ταρχώδη ερωτική της ζωή. Ποιά είναι λοιπόν τα αστρολογικά της δεδομένα; Ο ωροσκόπος της κυβερνάται από ζώδιο της Αφροδίτης (2ο40΄Ζυγού, λάγνο ζώδιο), η οποία βρίσκεται στις 25ο06΄ Αιγόκερω (λάγνο ζώδιο). Ο Κυβερνήτης από έξαρση του ωροσκόπου, ο Κρόνος, βρίσκεται επίσης στον Ζυγό. Σημειωτέον ότι στο ωροσκόπιο της Britney εμφανίζεται η συνθήκη της ‘ανταναλύσεως’, ο αρχαιοελληνικός όρος της ‘αμοιβαίας υποδοχής’, όπου ο Κρόνος και η Αφροδίτη ανταλλάσσουν θέσεις (ο Κρόνος στο ζώδιο της Αφροδίτης και η Αφροδίτη στο ζώδιο του Κρόνου). Επιπλέον, επειδή πρόκειται για νυκτερινή γέννηση, το Φως Αιρέσεως είναι η Σελήνη, η οποία βρίσκεται σε ζώδιο του Κρόνου (12ο23΄Υδροχόου), αλλά καταλαμβάνει Όρια Αφροδίτης (7ο – 12ο59΄ Υδροχόου). Η ελληνιστική αστρολογία απέδιδε τεράστια σημασία στο αν η γέννηση ήταν ημερινή ή νυκτερινή. Σε ημερινές γεννήσεις, κύριο Φως ήταν ο Ήλιος, σε νυκτερινές η Σελήνη. Πολύ λογικό θα μού πείτε. Μα αυτό ακριβώς: στην ελληνιστική αστρολογία ήταν όλα λογικά, όπως ο Ελληνικός Λόγος. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Κρόνος είναι πιο ‘βλαβερός’ στους νυκτογεννημένους απ΄ότι στους ημερογεννημένους, οπότε η Αφροδίτη, η Αγαθοποιός της νύκτας, βάλλεται βάναυσα μέσω ανώτερου τετραγώνου (ο Κρόνος σε χαμηλότερη ζωδιακή θέση από την Αφροδίτη), βαθαίνοντας το αίσθημα του συναισθηματικού και ερωτικού κενού. Ας μην ξεχνάμε ότι στο single-ντεμπούτο της (1999) ‘baby one more time’, λένε οι στίχοι: ‘my loneliness is killing me’ (η μοναξιά μου με σκοτώνει). Πόσο πιο χαρακτηριστικό από ένα ιδιαίτερα σκληρό τετράγωνο Αφροδίτης- Κρόνου, όπου η μεν πρώτη είναι η αγαθοποιός της νύκτας, ο δε δεύτερος ο κακοποιός της νύκτας; Το γεγονός ότι η Αφροδίτη είναι στον Αιγόκερω, θέση την οποία δεν θεωρεί ιδιαίτερα ερωτική η σύγχρονη αστρολογία είναι μύθος. Οι λόγοι είναι κυρίως δύο: ο πρώτος αναλύθηκε παραπάνω, ότι δηλαδή η Αφροδίτη είναι Κυρία του ωροσκόπου. Ο δεύτερος λόγος –και άγνωστος επίσης στην σύγχρονη αστρολογία– είναι ότι στους νυκτογεννημένους, η παρουσία της Αφροδίτης σε τροπικά ζώδια (ζώδια ισημεριών & ηλιοστασίων, ήτοι Παρορμητικά: Κριός, Καρκίνος, Ζυγός & Αιγόκερως) αυξάνει τις λάγνες διαθέσεις της (ας σημειωθεί ότι τρία από τα τέσσερα τροπικά ζώδια ανήκουν στην ομάδα των λάγνων ζωδίων, όπως προείπαμε, την νύκτα όμως μπαίνει στο παιχνίδι και το τέταρτο ζώδιο, ο Καρκίνος –οπότε δε μένει παραπονεμένος– συμπληρώνοντας το καρέ, δηλαδή την Τετραπλότητα των Παρορμητικών ζωδίων).

4Marco Vassi

Η περίπτωση του Michael Douglas ωχριά όμως μπροστά σ΄εκείνη του περιβόητου Marco Vassi. Ήταν αμφιφυλόφιλος και συγγραφέας έργων με κεντρικό άξονα την απόλυτη σεξουαλική απελευθέρωση. Λέγεται ότι είχε συνευρεθεί με 1.000 γυναίκες και 2.000 άνδρες. Πως μπορεί άραγε να απεικονίζονται αστρολογικά οι ακόρεστες σεξουλικές του επιθυμίες; Για άλλη μια φορά, Κυρία του ωροσκόπου (15ο46΄ Ζυγού) είναι η …άτακτη Αφροδίτη, η οποία δε βόσκει οπουδήποτε στον ζωδιακό, αλλά προσγειώνεται στο δικό της ζώδιο, στον Ζυγό και μάλιστα στην εγγύτητα του  ωροσκόπου, αφού βρίσκεται στις 21ο58΄Ζυγού, δηλαδή απέχει μόλις 6ο. Πρόκειται για μια εντελώς αυθεντική, ‘πρότυπη’ θα έλεγε κανείς Αφροδίτη, αφού είναι Κυρία του ωροσκόπου, ενώ επιπλέον βρίσκεται τόσο στο ζώδιό της, όσο και τα Όριά της. Πιο αυθεντική Αφροδίτη δεν μπορεί να νοηθεί, οπότε ικανοποιεί τα αιτήματά της στο έπακρον, αφού δεν έχει να λογοδοτήσει σε κανέναν πλανήτη (αυτό άλλωστε είναι το πλεονέκτημα του ιδιοκτήτη πλανήτη). Σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, πέραν του ότι βρίσκεται στο ζώδιό της, είναι παράλληλα ένα τροπικό ζώδιο και επιπλέον, σε νυκτερινές γεννήσεις η Αφροδίτη ενισχύει τις ορέξεις της, τις σεξουαλικές εν προκειμένω. Ακόμη και τα Όρια του ωροσκόπου, που είναι του Δία, ο πληθωρικός αυτός πλανήτης –που σε νυκτερινές γεννήσεις, όπως ήταν ο Marco αυξάνει την τρυφηλότητα– βρίσκεται στις 21ο45΄του (λάγνου) Αιγόκερω, η οποία θέση παρεμπιπτόντως βρίσκεται επίσης στα Όρια της Αφροδίτης (14ο – 21ο59΄), παρέα με τον Άρη. Βάλε και την ταυτόχρονη επίβλεψη του Άρη και Δία επί της Αφροδίτης, όπου οι ορέξεις της αυξάνονται αλματωδώς και το γλυκό έδεσε πλήρως.  Ακόμη και ο Κύριος από έξαρση του ωροσκόπου του Marco στο Ζυγό, ο Κρόνος δηλαδή, μάς παραπέμπει σε άλλο ένα λάγνο και φιλήδονο ζώδιο, τους Ιχθύες, οι Οικοδέκτορες (Κύριοι) του οποίου, ο μεν ένας (ο Δίας) πηγαίνει στο λάγνο Αιγόκερω και Όρια της Αφροδίτης, η δε άλλη (ναι, η περιβόητη Αφροδίτη) …στην κατοικία (και Όριά της), ενώ παράλληλα η Αφροδίτη ‘επιβάλλεται’ μέσω επιδεκάτειου τετραγώνου στον Δία και μάλιστα σε ιδιομοιρία. Οι ενδείξεις στο ωροσκόπιο του Marco είναι από τις πλέον κραυγαλέες που έχω ποτέ συναντήσει. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, δείτε και την πρώτη (προπρευόμενη) όψη της Σελήνης από την ημερομηνία γεννήσεως που είναι ένα (ανώτερο) εξάγωνο και πάλι από την Αφροδίτη. Η ελληνιστική αστρολογία μάς διδάσκει ότι πρέπει να εξετάζουμε προσεκτικά τον τελευταίο πλανήτη με τον οποίο σχημάτισε όψη η Σελήνη αμέσως πριν την γέννησή μας και τον πρώτο μετά την γέννησή μας. Όπως βλέπουμε, η Σελήνη του Marco δεν σχηματίζει καμία προγενέθλια όψη, ενώ η πρώτη όψη της, αφού γεννηθεί είναι με την Αφροδίτη, την Κυρία του ωροσκοπίου. Εν κατακλείδι, ακόμη και ένα εκ των δύο Φώτων, ο Ήλιος, βρίσκεται στην εγγύτητα του Alphecca (12ο – 13ο Σκορπιού)

Προηγούμενο άρθροΑστροχαρτογεωγραφία: Σε ποιο μέρος αυξάνεις τις πιθανότητες επιτυχίας σου;
Επόμενο άρθροΈνας σημαντικός Καρκίνος – Ernest Miller Hemingway
Γιάννης Γιαλαμάς
Γεννήθηκα το 1964 στο Βέλγιο και εγκαταστάθηκα στην Ελλάδα το 1978. Αποφοίτησα από το Λύκειο το 1982 και επέστρεψα στο Βέλγιο για τριετείς σπουδές στην Ακαδημία Ψυχολογίας της Αντβέρπης (Akademie voor Psychologie, Antwerpen), όπου και παράλληλα ήλθα σε επαφή με την σύγχρονη ψυχολογική Αστρολογία. Την ίδια περίοδο ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην Ολλανδική, Γερμανική και Αγγλική γλώσσα, τις οποίες και διδάσκω. Συστηματικά σχολούμαι με την συμβουλευτική αστρολογία από το 1985 και από το 1994 ξεκίνησα να αρθρογραφώ σε διάφορα περιοδικά και εφημερίδες (περιοδικό Madame Figaro, εφημερίδα Δείκτης και από το 2003 έως το 2008 συνεργάστηκα αρχικά με το περιοδικό Astromania και έπειτα με το περιοδικό ‘Ωροσκόπιο’). To 2002 εκδίδω το πρώτο αστρολογικό ημερολόγιο ‘Λεωφόροι των Πλανητών, Οδηγοί της Ζωής’ και το 2004 το βιβλίο με τίτλο ‘Πρόσκληση σε Αστρολογικό ...Συμπόσιο’, ενώ το 2005 σε συνεργασία με τις εκδόσεις Αρχέτυπο εκδίδω το βιβλίο με τίτλο: ‘Η Ιερή Τέχνη της Αστρολογίας και οι Αρχαίοι Έλληνες Θεοί’. Από το 2011 διδάσκω αστρολογία και από το 2013 ήλθα σε επαφή με την Ελληνιστική Αστρολογία, την οποία πλέον εφαρμόζω πρακτικά στις αναλύσεις μου. Μέσα στο 2017 ξεκίνησα τη σύγγραφή του καινούριου έργου μου πάνω στην Ελληνιστική Αστρολογία, ορμώμενος από το πλουσιότατο και ανεξάντλητο υλικό της πλέον λαμπρής περιόδου της ιστορίας της Αστρολογίας, η οποία συνδυάζει την κλασική ελληνική φιλοσοφία με τον μυστικισμό της Ανατολής. Αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια και συνάμα φιλοδοξία να αναδείξω την αξία ενός ξεχασμένου, αλλά παράλληλα σημαντικότατου τμήματος της αστρολογίας της περιόδου μεταξύ του 3ου π.Χ και 7ου μ.Χ. αιώνα, η οποία είναι άλλωστε και η μητέρα της σύγχρονης μορφής της. Η αναβίωση της Ελληνιστικής Αστρολογίας σε διεθνές επίπεδο είναι γεγονός και θεωρώ πως το ελληνικό κοινό έχει κάθε λόγο και δικαίωμα να έλθει σε επαφή με την πολιτιστική του παράδοση και να γνωρίσει τη δύναμη και αξία της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here